اطلاعيه : سپاس از ورزشکارا ن قهرمان و افتخار آفرین ایران

امیدوار است مردم ایران شاهد موفقیت های بیشتری برای ورزشکاران کشور باشند. ما آرزو داریم که ورزشکاران پرتلاش میهن مان با پیروزی در میدان های ورزشی بتوانند شرایط را برای تسخیر خیابانها توسط مردم برای شادی و پایکوبی آماده نمایند.

اطلاعيه کميته مرکزی سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران :

سپاس از ورزشکارا ن قهرمان و افتخار آفرین ایران!

سپاس از ورزشکارا ن قهرمان و افتخار آفرین ایران!
مدتهاست که پیروزی های پی در پی و شوق آفرین والیبالیست های کشورمان در برابرتیم های برجسته و درجه اول جهان، موجب تحسین عموم ایرانیان و ورزش دوستان جهان شده است. اخرین بار تیم ملی والیبال ما، یکی از مدعیان تاریخی قهرمانی والیبال در جهان، ایتالیا، را دو بار پیاپی با قدرت شکست داد. ما این پیروزی را به قهرمانان ملی والیبال، به مربی و دستیاران زحمتکش و کوشای آنان و همه ایرانیان شادباش می گوییم. در همین ماههای گذشته تیمهای کشتی فرنگی و آزاد ایران نیز با قدرت و هوشمندی توانستند قهرمان شوند. ما دستیابی به سکوی قهرمانی را به مربیان پرکار و مسئولیت پذیر کشتی و به همه ایرانیان، به ویژه ورزش دوستان کشورمان شادباش می گوئیم.
این روزها نیز تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، با فداکاری، تلاش فراوان و سرسختی توانست در برابر یکی از قوی ترین و مطرح ترین تیم های جهان، تیم آرژانتین، با ارائه فوتبالی در سطح بالا شگفتی بیافریند و به رغم باخت در دقایق اضافی، ستایش عموم فوتبال شناسان دنیا را برانگیزد. فوتبالیست های کشورمان به راستی شگفتی آفریدند و به رغم محدودیت های بسیاری که داشتند با تکیه بر توانمندی های خود، توانستند در میدان فوتبال بدرخشند و بنا به اظهارات متخصصان فوتبال در سطح جهان، نتیجه قابل قبول و خوبی ارائه دهند. رفتار سنجیده و پسندیده آنان در جریان مسابقه به ارزشهای ملی ما افزود. فوتبالیستهای ما با سرسختی ملت ما را شاد کردند و غرورملی مردم ما را برانگیختند و در سطح افکار عمومی جهان چهره دیگری از ما نشان دادند.
کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران از مربی زحمتکش، از دستیاران و از بازیکنان پرتلاش فوتبال کشورمان قدرانی کرده، امیدوار است مردم ایران شاهد موفقیت های بیشتری برای ورزشکاران کشور باشند. ما آرزو داریم که ورزشکاران پرتلاش میهن مان با پیروزی در میدان های ورزشی بتوانند شرایط را برای تسخیر خیابانها توسط مردم برای شادی و پایکوبی آماده نمایند.
کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران
دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ برابر ۲۳ ژوئن ۲۰۱۴