اطلاعیه در رابطه با بمب گذاری عوامل جمهوری اسلامی در اردوگاه مرکزی کومه له

اعضای این حزب در اردوگاه مرکزی، متوجه کارگذاشتن چندین بمب می‌شوند  و بلافاصله از واحدهای خنثی سازی بمب‌ و تله‌های انفجاری در حکومت اقلیم کردستان کمک می گیرند.

اطلاعيه کميته مرکزی سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران :

اطلاعیه در رابطه با بمب گذاری عوامل جمهوری اسلامی در اردوگاه مرکزی کومه له

بنا به اطلاعیه کمیته مرکزی حزب کومه له کردستان ایران صبح روز شنبه ۱۷ مرداد ، اعضای این حزب در اردوگاه مرکزی، متوجه کارگذاشتن چندین بمب می‌شوند  و بلافاصله از واحدهای خنثی سازی بمب‌ و تله‌های انفجاری در حکومت اقلیم کردستان کمک می گیرند. تیم خنثی کننده بمب سریع خود را به محل رسانده و در نهایت احتیاط بمب ها را خنثی می کنند.

اطلاعیه کومه له متذکر شده است که اگر بمب‌ها منفجر می‌شدند و ‌هدف پلید تروریست‌های جمهوری اسلامی جامه عمل به خود می‌پوشید، ممکن بود تعدادی از کادرها و پیشمرگان کومه‌له و نیز ده ها نفر از اعضاء خانوادە رفقا و ساکنین اردوگاه نیز جان می‌باختند. دراطلاعیه همچنین تاکید شده که بمب ها بە منظور ایجاد تلفات هرچە بیشتر، طوری تنظیم شده بودند کە به فاصله زمانی معین بعد از اولین انفجار و ایجاد ازدحام به منظور کمک به قربانیان انفجار اول، منفجر شوند.

به فاصله کمی از این خبر سازمان کومه له زحمتکشان کردستان نیز اعلام داشته بود که یکی از عوامل جمهوری اسلامی که توانسته بود در صفوف پیشمرکه ها نفوذ کند، قصد داشت آقای رضا کعبی از رهبران کرد را ترور کند که خوشبختانه موفق نمی شود.

همچنان که در اطلاعیه مربوط به ترور نافرجام آقای کعبی ابراز کرده بودیم، ضمن اعلام شادمانی خود از هشیاری رفقایمان در هردو نهاد مبارز و انقلابی کردستان، یعنی کومه له زحمتکشان کردستان و حزب کومه له کردستان ایران، بر این باوریم که تشدید سیاست سرکوب و ترور علیه مبارزان کرد ازقبیل این اقدامات نافرجام در کنار تداوم اعدام های وحشیانه از قبیل اعدام سیروان نژاوی که همین چند روز پیش به اتهام همکاری با پژاک صورت گرفت، نشان مید هد که رژیم همچنان درصدد زهر چشم گرفتن از مردم و نیروهای مبارز آن است . این سیاست ها را باید با فشرده‌تر کردن صفوف مبارزان و تلاش روز افزون در جهت همکاری‌های همه جانبه پاسخ گفت.

کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران

۲۰ مرداد ۱۳۹۴ – ۱۱ اوت ۲۰۱۵