ما حمله به بازار کریسمس در برلین رامحکوم می کنیم

در حمله به بازارچه کریسمس در برلین، آدمکشان «دولت اسلامی» شادی فرارسیدن سال نو را به عزا و ماتم و اندوه تبدیل کردند و نشان دادند که ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند و در سایه شریعت بی رحم اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود به هیچ بهانه‌ای نیاز ندارند و حاضرند در هرکجا حمام خون هم براه بیندازند.

اطلاعيه کميته مرکزی سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران :

ما حمله به بازار کریسمس در برلین رامحکوم می کنیم

دوشنبه شب، 19 دسامبر، فردی با یک کامیون وارد یک بازارچه کریسمس در برلین شد و در این حمله تروریستی 12 نفر کشته و بیش از 50 نفر زخمی شدند . در میان کشته شدگان و زخمی‌ها تعدادی کودکان و جوانان نیز دیده می‌شوند . بازارچه‌های کریسمس یک سنت دیرینه در کشورهای اروپائی و بویژه در آلمان بوده و معمولا در آستانه سال نو جمعیت بسیاری از این بازارچه ها دیدن کرده و خرید می‌کنند.  این حمله تررورسیتی فضایی از وحشت و ناامنی را در آلمان و از جمله در شهر برلین را  بوجود آورده است. ساعاتی پس از این حمله «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این حمله ددمنشانه را به عهده گرفته است.

 این اقدام تروریستی، زمینه دیگری را در فشار آوردن به موقعیت پناهندگان در آلمان بوجود خواهد آورد و باعث کینه توزی بیشتر نسبت به پناهندگان  در آلمان می شود و به احزاب فاشیست و دست راستی فرصت خواهد داد تا با استفاده از فضای ترس و وحشت حاصل از این گونه عملیات تروریستی، تبلیغات شوینیستی و ضد خارجی خود را تشدیدی کنند.

اقدام به قتل و کشتار بی‌رحمانه مردم در شهرهای اروپا، تهاجم به حقوق و آزادی‌های مدنی مردم می‌باشد. در حمله به بازارچه کریسمس در برلین، آدمکشان «دولت اسلامی» شادی فرارسیدن سال نو را به عزا و ماتم و اندوه تبدیل کردند و نشان دادند که ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند و در سایه شریعت بی رحم اسلامی برای رسیدن به اهداف پلید خود به هیچ بهانه‌ای نیاز ندارند و حاضرند در هرکجا حمام خون هم براه بیندازند.

کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران اقدام تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) را شدیدا محکوم می‌کند و با مردم آلمان و بازماندگان قربانیان این جنایت هولناک ابراز همدردی می‌نماید. ما در کنار همه نیروهای آزادیخواه جهان همچنان که علیه همه بنیادهای ستم وغارتگران ثروتها در یک سنگر ایستاده‌ایم، در برابر بینادگرائی از هر نوع آن و بویژه در اوضاع کنونی بنیادگرائی اسلامی و هرگونه تعرض به حقوق و آزادی‌های مردم قرار داریم، و اعلام همبستگی می‌کنیم .

کمیته مرکزی سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران

اول دی ۱٣۹۵ –  ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶