بيانيه دوم شش حزب و سازمان سياسی اپوزيسيون : فراخوان تحريم انتخابات دوره هفتم مجلس اسلامی

نابر اين در روز انتخابات در خانه بمانيم تا با خالی ماندن خيابان ها، تا با خالی ماندن حوزه های اخذ رای، تحريم همگانی انتخابات به رفراندمی عليه موجوديت رژيم اسلامی مبدل شده و به اين ترتيب پيام اعتراض همه ايرانيان به موجوديت رژيم اسلامی به سراسر جهان مخابره گردد.

بيانيه دوم شش حزب و سازمان سياسی اپوزيسيون : فراخوان تحريم انتخابات دوره هفتم مجلس اسلامی!

در روز انتخابات فرمايشی
در ايران در خانه بمانيم!
در خارج از کشور به خيابان ها بيائيم!

مردم آزاده ايران!
انتخابات فرمايشی دوره هفتم رژيم اسلامی اکنون به يک رسوائی سياسی تمام عيار برای رژيم جمهوری اسلامی مبدل شده است.
ما امضاکنندگان اين فراخوان که به گرايشات گوناگون عقيدتی و سياسی تعلق داريم در اين حقيقت متفق هستيم که دست يابی به آزادی های بی قيد و شرط سياسی، انتخابات آزاد، رهايی از استبداد دينی، موروثی، فردی و… و برقراری جمهوری آزاد که در آن حق مردم برای تعيين نظام سياسی نهادی شده باشد، جدائی دين از دولت و ساير موازين آزادی و عدالت از برچيدن رژيم اسلامی در کليتش گذر خواهد کرد. ما شما را فرا می خوانيم که با تحريم گسترده انتخابات دوره هفتم مجلس اسلامی جنبش همگانی برای آزادی و عدالت در کشورمان را پر توان سازيد!
اکنون که تحريم گسترده انتخابات به يک درخواست همگانی مبدل شده است، اين احتمال را نمی توان از نظر دور داشت که سران رژيم اسلامی از طريق يک حکم حکومتی ديگر ولی فقيه، برای حفظ مصالح نظام اسلامی، تلاش نمايند تا از طريق پر کردن صندوق های رای، خود را به شکل آبرومندانه ای از يک مهلکه شکت ويرانگر سياسی در برپائی انتخابات نمايشی به در آورند. بنابر اين در روز انتخابات در خانه بمانيم تا با خالی ماندن خيابان ها، تا با خالی ماندن حوزه های اخذ رای، تحريم همگانی انتخابات به رفراندمی عليه موجوديت رژيم اسلامی مبدل شده و به اين ترتيب پيام اعتراض همه ايرانيان به موجوديت رژيم اسلامی به سراسر جهان مخابره گردد.

هموطنان ايرانی در خارج از کشور!
در روز انتخابات با تشکيل تجمعات اعتراضی بزرگ و همگانی به نمايشی بودن انتخابات، به فقدان آزادی در ايران، به رژيم ترور، شکنجه و اعدام به وسيع ترين شکل ممکن اعتراض کرده و به اين ترتيب صدای اعتراض جامعه ايرانيان خارج از کشور را به رساترين شکل ممکن به گوش جهانيان برسانيم. سران رژيم جمهوری اسلامی بايد در برابر افکار عمومی جهان پاسخگوی اعدام ها، ترورها، شکنجه های خارج از شمار، نقض ابتدايی ترين موازين آزادی، پرونده قتل عام شهريور 67، قتل های زنجيره ای و کشتار کارگران شهر بابک شوند.

حزب دموکرات کردستان ايران
سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران
سازمان فدائيان خلق ايران (اکثريت)
شورای موقت سوسياليست های چپ ايران
کميته مرکزی سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر)
کومله – سازمان انقلابی زحمتکشان کردستان ايران

26 بهمن 1382