پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رفیق عزیز محمد

رفیق “عزیز محمد” ده ها سال از عمر خود را وقف مبارزه در راه آزادی و عدالت اجتماعی در عراق  نمود. وی که طی سالهای 1964 تا 1993 ميلادی سمت دبیرکلی حزب کمونیست عراق را عهده دار بود از هيچ تلاشی در راه ترقی و تغييرات بنیادی در عراق و کردستان فروگذاری نکرد و همواره به آرمانهای طبقه کارگر در عراق  وفادار بود و بر پیوند مبارزاتی ميان جنبش انقلابی درعراق با ديگر جنبشها در کشورهای همسايه و به ويژه در ايران، تاکید فراوان داشت

کميته مرکزی سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران :

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رفیق “عزیز محمد”

با تاسف فراوان خبر درگذشت رفیق “عزیز محمد”، دبیر کل پیشین حزب کمونیست عراق و مبارز برجسته و نامدار کردستان عراق را دريافت کرديم . با درگذشت ایشان، ملت کرد و توده های ستمدیده عراق  یک مبارز برجسته سوسیالیست  را از دست داد.

رفیق “عزیز محمد” ده ها سال از عمر خود را وقف مبارزه در راه آزادی و عدالت اجتماعی در عراق  نمود. وی که طی سالهای 1964 تا 1993 ميلادی سمت دبیرکلی حزب کمونیست عراق را عهده دار بود از هيچ تلاشی در راه ترقی و تغييرات بنیادی در عراق و کردستان فروگذاری نکرد و همواره به آرمانهای طبقه کارگر در عراق  وفادار بود و بر پیوند مبارزاتی ميان جنبش انقلابی درعراق با ديگر جنبشها در کشورهای همسايه و به ويژه در ايران، تاکید فراوان داشت .

ما ضمن احترام به مبارزه و تلاش رفيق “عزيز محمد” در راه رهائی انسان، در گذشت وی را به خانواده وی، حزب کمونیست عراق، توده های مردم عراق  و همه آزاديخواهان منطقه، صميمانه تسلیت می گوییم.  

کمیته مرکزی – سازمان اتحاد فداییان خلق ایران

6 ژوئن 2017 – 16 خرداد ماه 1386