با سازماندهی مقاومت مدنی، برای تحریم انتخابات فرمایشی متحد شویم

بکوشیم  با سازماندهی مقاومت مدنی سراسری و يپشبرد تحريم گسترده انتخابات، قدرت نيروهای آزاديخواه و اراده مردم را در مقابل قدرت رژيم به نمايش بگذاریم. تنها از این طریق است که می توان مستبدین حاکم را وادار به عقب نشینی کرد.

اطلاعيه مشترک :

با سازماندهی مقاومت مدنی، برای تحریم انتخابات فرمایشی متحد شویم!

ما  احزاب و سازمان سياسی امضا کننده این بیانیه، تحريم انتخابات فرمايشی دوره یازدهم ریاست جمهوری را گامی در جهت تشديد مبارزه عليه استبداد حاکم و تقويت جنبش های اجتماعی و جنبش اعتراضی سراسری می دانيم و بر اين نظر هستيم که تحريم فعال انتخابات جنبش های اجتماعی و جنبش اعتراضی سراسری را تقویت خواهد کرد و تلاش حکومت را برای بهره گيری از رای مردم، برای مشروعيت بخشيدن به سياست هائی را که کشور ما را به سوی بحران‌های فراگیرتر سوق می دهند، به شکست می‌کشاند. با تحریم انتخابات فرمايشی، اعتراض خود را عليه عدم کارآئی، فساد، رکود اقتصادی، تورم، بيکاری، فقر فزاينده، اختناق و سرکوب، عليه سياست خارجی ماجراجويانه و تنش زا که به تشديد تحريم های اقتصادی انجاميده است، اعلام کنيد.

نيروهای دمکرات و آزاديخواه!

تحریم انتخابات فرصت  مساعدی برای برآمد مشترک و گسترده در جهت تقویت جنبش آزادیخواهانه مردم کشورمان و برآمد در برابر مستبدین حاکم است. با فعال کردن شبکه های اجتماعی، برگزاری گردهمائی ها، سخنرانی ها، پخش اعلاميه و تراکت ها و ديوارنويسی عليه انتخابات فرمايشی مردم را به عدم شرکت در رای گيری انتخابات فرمايشی دعوت کنیم و  بکوشیم  با سازماندهی مقاومت مدنی سراسری و يپشبرد تحريم گسترده انتخابات، قدرت نيروهای آزاديخواه و اراده مردم را در مقابل قدرت رژيم به نمايش بگذاریم. تنها از این طریق است که می توان مستبدین حاکم را وادار به عقب نشینی کرد.

ما همه نیروهای آزادیخواه و دمکرات ایران را به برآمد مشترک و متحد در مقابل نقشه حکومت برای برگزاری انتخابات فرمایشی ریاست جمهوری فرا می خوانیم.

حزب دمکرات کردستان ایران

حزب کومه‌له کردستان ایران

سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران

شورای هماهنگی جنبش جمهوری خواهان دمکرات و لائیک

 کمیته هماهنگی شورای موقت سوسياليستهای چپ ايران

 جمعه 17 خرداد 1392 – 7 ژوئن 2013