واکنش سريع ايرانيان آزاديخواه در هلند علیه حکم اعدام توماج بطور خاص و اعدام بطور عام

حکمی که خشم انسان های آزادیخواه و عدالت جو را به خروش در آورده است و باعث شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن جمع کثیری از هموطنان آزادیخواه ما، جمعی متنوع، متحد و یکصدا برای نشان دادن خشم و اعتراض خویش به آن، در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برابر با ۲۵ آپریل ۲۰۲۴، از ساعت ۱۳ تا ۱۵، در مقابل پارلمان هلند در شهر لاهه گرد هم آیند.

اسفندیار جاوید

واکنش سريع ايرانيان آزاديخواه در هلند علیه حکم اعدام توماج بطور خاص و اعدام بطور عام

توماج صدای مردم است، صدای مردم خاموش شدنی نیست، صدای زنان، جوانان، کارگران و زحمتکشان، رنج دیدگان، صدائی علیه هر گونه تبعیض و نابرابری، علیه هرشکلی از استبداد، علیه غارت و چپاول ثروت های بیکران این مملکت، صدای زن زندگی آزادی، صدائی که حکومت جهل و جنایت اسلامی، قصد خاموش کردن آنرا دارد، قصدی که با حکم اعدام توماج آنرا عریان تر کرده است.

قصدی و حکمی که خشم انسان های آزادیخواه و عدالت جو را به خروش در آورده است و باعث شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن جمع کثیری از هموطنان آزادیخواه ما، جمعی متنوع، متحد و یکصدا برای نشان دادن خشم و اعتراض خویش به آن، در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برابر با ۲۵ آپریل ۲۰۲۴، از ساعت ۱۳ تا ۱۵، در مقابل پارلمان هلند در شهر لاهه گرد هم آیند تا صدای اعتراض خود را بر علیه حکم اعدام توماج بطور خاص و اعدام بطور عام، به گوش مجلسیان و افکار آزاده ساکنین هلند برسانند.

در این گردهمایی آواز خوانی رپ توماج مداوم پخش می‌شد و شعارهائی به زبان های فارسی، هلندی و انگلیسی علیه این حکم جنایتکارانه داده می‌شد و نام توماج، صدا زده می‌شد.

تجمع کنندگان از پارلمان هلند و اروپا میخواستند که دست از حمایت حکومت تبهکار اسلامی بردارند و برای اجرای حقوق بشر توسط حکومت اسلامی، از حرف فراتر رفته و عمل کند.
۲۶ آپریل ۲۰۲۴