نوروز ١٣٨٣: بهاران خجسته باد

سال نو را با ياد تمامی انسانهائی که برای رسيدن به بهار آزادی در زنجيرند و در برابر استبداد ايستادگی می کنند و با ارزش گذاری به مبارزه دليرانه آن يارانی که پرچمی از جان خود عليه پلشتی ها برافراشتند، به همگان شادباش می گوييم.

اطلاعيه هيئت اجرائی سازمان اتحاد فدائيان خلق ايران به مناسبت فرارسيدن نوروز ١٣٨٣

بهاران خجسته باد !

نوروز، جشن پرطراوت نور و زندگي، جشن گل دادن لاله ها و رويش بنفشه ها، جشن عبور شادمانه از جاده هاي سرد زمستان، بر زنان و مردان ميهن مان مبارک باد.

        امسال نيز چون سالهاي پيش نوروز فرا رسيده است تا زايش دانه ها، سر برآوردن جوانه ها، عطرافشاني شکوفه ها را نويد دهد. آمده است تا بشارت گوي  صلح و صفا باشد. آمده است تا خرمني از شکوفه  بر سينه کشورمان ، ايران بنشاند. آمده است تا دشت و صحرای سرزمين پهناورمان را با سبزه و گل بيارايد، تا بذر شادي در دل تناور زندگي بکارد.

        اما اين بهار زيباي طبيعت ميهنمان تا کنون گرفتار حاکمان کور انديشی بوده است، که براي به بند کشيدن نور و اميد، از هيچ تلاشي دريغ نورزيده اند. دربين اين حاکمان، جمهوري اسلامي سرآمد همگي است. بوئي از زندگي نبرده است. هر چه را که سمبل آزادي است، دشمن مي پندارد. با رقص و پاي کوبي در ستيز است. خنده و شادي را کفر   می انگارد. رنگ های شاد را بر نمي تابد. گريه را مي ستايد، عزا را مي پرستد، غم واندوه را مي پسندد و مرگ و نيستي را دوست مي دارد.

        براي مبارزه با اين رژيم کافي است گل و سبزه کاشت، هفت سين آراست، زردي روي به سرخي آتش داد، ماهي سرخ به آب انداخت، پاي کوبيد و دست افشاند و با رقص و شادي به استقبال نوروز شتافت.

        سال نو را با ياد تمامي انسانهايي که براي رسيدن به بهار آزادي در زنجيرندو در برابر استبداد ايستادگي مي کنند و با ارزش گذاري به مبارزه دليرانه آن ياراني که پرچمي از جان خود عليه پلشتي ها برافراشتند، به همگان شادباش مي گوييم.

هر روزتان نوروز باد

نوروزتان پيروز و خجسته باد

 هيات اجرايي سازمان اتحاد فداييان خلق ايران

اول فروردين ماه ۱٣٨٣

٢٠ مارس ٢٠٠٤